Resnice o IPTV
IPTV je tukaj. Tukaj so tudi različni medijski predvajalniki in različne televizijske storitve. Ali obstaja dovolj sodelovanja med ponudniki televizijskih vsebin, telekomunikacijskimi podjetji in proizvajalci naprav? In katere platforme bodo na koncu prevladale? Pred kratkim so ob “okrogli mizi o IPTV”, na kateri so vpleteni poslušalcem in gledalcem, predstavili resnice o IPTV, različna spoznanja o tem, kako se trg razvija in kaj potrošniki resnično želijo.
Veliko je stvari, o katerih se je na področju TV industrije, pred desetimi leti le govorilo (o dostavi IPTV) in so sedaj končno na voljo. Prišli smo v obdobje, ko več kot četrtina uporabnikov širokopasovnih storitev, že gleda televizijo prek IPTV. Večina evropskih telekomunikacijskih podjetij je že uvedla storitve IPTV, ostali pa so se zavezali, da bodo to omogočili v naslednjih nekaj letih.
Vsebina, povezava in poraba
Vprašanja za industrijo so glede vsebine, povezave in porabe. Tukaj gre za različne vsebine. Videoposnetke, filme ali TV v živo. Povezavo zagotavljajo telekomunikacijska podjetja, prek širokopasovnih povezav. Uporabniški del pa se izvaja z uporabo IPTV Set Top Box-ov.
Poleg tega obstajajo tudi spletne storitve nove generacije. To so na primer YouTube*, platforme za prenos filmov, kot je Netflix* ter pretočne storitve , ki jih ponujajo neposredno izdajatelji. To je le nekaj bolj poznanih načinov pridobivanja vsebine.
Toda koliko od tega potrošniki resnično razumejo?
Potrošnikov ne zanima tehnologija, zanima jih le, kako lahko pridobivajo vsebine. Različni ljudje želijo različne storitve. Ljudje v povprečju nekoliko manj gledajo televizijo, obstajajo pa veliko drugih stvari, ki jih želijo na televiziji.
Ali so naprave preveč zapletene?
Za dosego ustreznega uporabniškega vmesnika, na različnih platformah, je potrebna ogromna ustvarjalnost. Raziskave so pokazale, da uporabniki želijo internetne zmogljivosti v svojih televizijskih sistemih, vendar ne v obliki računalnika s tipkovnico. Gledalci želijo (med nogometno tekmo) dobiti dodatne informacije, kot so rezultati ostalih tekem ali podrobnosti o igralcu. Takšen mora biti kakovosten in intuitiven sistem, ki pa je obenem tudi preprost za uporabo.
Ali to pomeni konec klasične televizije?
Raziskave o uporabi IPTV so pokazale, da uporaba videa na zahtevo, ne povečujejo števila ur gledanja, temveč omogoča uporabnikom, da gledajo, kar si resnično želijo. Pozitiven rezultat širjenja izbire je, da ljudje lahko najdejo in izberejo vsebine, ki jih imajo radi.