Spletno oblikovanje: 8 faz procesa
Oblikovalci pogosto razmišljamo o spletu v smislu žičnih načrtov, sistemov za upravljanje vsebine in kode. Vendar pri ProMarketing vemo, da dobro spletno oblikovanje ni odvisno od kode, vključevanja družabnih omrežij ali privlačne vizualne podobe, saj zahteva dobro premišljeno spletno strategijo, osredotočeno na doseganje organizacijskih ciljev.
8 FAZ PROCESA SPLETNEGA OBLIKOVANJA:
- Opredelitev projekta
Cilji in naloge, ki so določeni na začetku projekta, so podlaga za vse prihodnje odločitve, od strukture spletnega mesta in poimenovanj, ki se uporabljajo pri navigaciji, do vizualne podobe spletnega mesta. Prvi korak v postopku opredelitve je določitev strateških ciljev spletnega mesta, razumevanje ključne potrebe občinstva in določitev konkurentov. Izziv pri tem koraku je omejiti število ciljev. Če boste znali cilje organizacije osredotočiti, bo razvoj spletnega mesta lažji, končni izdelek pa učinkovitejši.
- Obseg projekta
Z oblikovanjem dobro opredeljenega načrta obsega projekta, v katerem so opisane posebne dejavnosti in rezultati, skupaj s posebnimi časovnimi okviri, boste lahko strankam jasno določili pričakovanja.
- Osnutki in arhitektura spletnega mesta
Arhitektura spletnega mesta vključuje zemljevid spletnega mesta in okvirje strani. Izdelava zemljevida mesta zagotavlja, da ste upoštevali vse ključne strani na spletnem mestu, prikazuje njihovo medsebojno povezanost in določa, kako naj bo strukturirana splošna navigacija. Slikovni predlogi zagotavljajo podroben prikaz vsebine, ki bo prikazana na vsaki strani.
- Vizualno oblikovanje
Splošni vizualni slog bo najverjetneje določen z vizualno blagovno znamko organizacije; cilj je povezati splet z vsemi drugimi oblikami komunikacije organizacije.
- Razvoj spletnega mesta
Ko so zasnove odobrene, je čas, da izpopolnimo zasnovo strani, razvijemo novo vsebino in izboljšamo staro vsebino, ustvarimo videoposnetke, diaprojekcije, podcaste in druge medije, ki bodo prikazani na spletnem mestu.
- Testiranje spletnega mesta
Nič ne spodkopava blagovne znamke bolj kot spletno mesto, ki ne deluje pravilno ali ima črkovne napake ali pokvarjene oblikovne elemente. V tej fazi bo treba spletno mesto pregledati v več brskalnikih in na več napravah, da se ugotovi, ali in kje se pojavljajo napake.
- Zagon
Po zagonu se morate pripraviti na odzive uporabnikov. Pričakujte takojšnje spremembe spletnega mesta, kot so popravljanje nedelujočih povezav, urejanje besedila in prilagoditve.
- Vzdrževanje spletnega mesta
Spletna mesta so živa, zato so posodabljanje vsebine, spreminjanje zaledja in popravljanje nedelujočih povezav del vsakodnevnega dela. vse te faze so ključne za postopek oblikovanja spleta.
Če potrebujete pomoč vam pri ProMarketing z veseljem pomagamo!