5 razlogov zakaj je Facebook oglaševanje koristno
Če vaše podjetje še uporablja facebook oglaševanje, zamujate ogromen trg potencialnih strank. Z vsemi podrobnostmi o profilih na Facebooku lahko zlahka povečate potencial svojega oglaševanja z usmerjanjem strank in testiranjem oglasov.
-
Občinstvo po vsem svetu
Facebook vaše oglase postavlja pred največje oglaševalsko občinstvo v zgodovini. Čeprav je Slovenija majhna država, ima ogromno število prebivalcev svoj Facebook profil. Poleg tega pa ga lahko izrabite tudi za ozaveščanje o vaši znamki, ti. Brand awareness.
Facebook omogoča tudi lažjo širitev mreže poslovnih stikov. Večina podjetij ima strani na Facebooku za svoje organizacije in jih uporablja kot način za ohranjanje mreže v svoji panogi.
-
Cenovna dostopnost
Oglaševanje na Facebooku ponuja nizke stroške na število prikazov.
-
Natančno ciljanje
Možnosti ciljanja pri oglaševanju na Facebooku so brez primere, saj z uporabo podatkov o profilu omogočijo natančno ciljanje občinstva. Poleg običajnih metrik starosti/spola/lokacije lahko oglase usmerjate tudi na podlagi navedenih interesov, študijske smeri, e-poštnega naslova ali celo statusa razmerja.
-
Preprosto testiranje in optimizacija za občinstvo
Facebookovo oglaševanje je zaradi svoje preprostosti idealno kot orodje za testiranje, s katerim lahko preverite, katere vrste oglasov se najbolje obnesejo za določeno občinstvo. V enem mesecu oglaševanja lahko na primer preizkusite, ali sprememba pisne ali grafične vsebine prinaša boljše rezultate pri istem občinstvu. Lahko pa preizkusite uspešnost istega oglasa pri nekoliko različnih skupinah in tako ugotovite, katero občinstvo se bolj zanima za vaše oglase.
Prav tako lahko “ponovno trženje” izvedete tako, da ciljate določene skupine ljudi, ki so že obiskali vaše spletno mesto ali kliknili na vaše oglase, vendar niso opravili prvega nakupa. Druga možnost je, da Facebook ustvari “podobno občinstvo”, ki je novo občinstvo, ki ima podobne interese kot občinstvo, pri katerem ste že oglaševali.
Vemo, da se vse navedeno morda zdi nekoliko kompleksno, zato vam bo podjetje ProMarketing pomagalo sestaviti oglaševalsko kampanjo na Facebooku, ki bo najbolje ustrezala potrebam in proračunu vaše organizacije. Izdelali bomo načrt, ki vključuje testiranje skozi čas, da bi lasersko usmerili vaše oglase in vam zagotovili največjo donosnost naložbe. Kontaktirajte nas še danes in začnite oglaševati pri največjem občinstvu na svetu!