Kako poslati e-poštno sporočilo z opomnikom v letu 2022
Če ne veste, kdaj ali kako poslati e-poštno sporočilo z opomnikom, je to univerzalna težava, s katero se srečuje veliko posameznikov, ne glede na to, v kateri panogi delajo. Ne želite izpasti kot vsiljiv ali popustljiv, vendar tudi ni časa za ukvarjanje z zamujenimi roki.
Najboljša programska oprema za razporejanje terminov za pošiljanje e-poštnega sporočila z opomnikom
Če potrebujete pomoč pri pošiljanju e-poštnega sporočila z opomnikom in se želite naučiti, kako to storiti učinkovito, so tukaj najboljše možnosti programske opreme, ki jih lahko upoštevate:
- 10to8 – Najboljši za prodajne ekipe
- Booking Koala – najboljši za storitveno industrijo
- Calendly – najboljši za načrtovanje razgovorov
- Acuity Scheduling – najboljši za napredno prilagajanje
- Setmore – Najboljša brezplačna programska oprema za načrtovanje
5 korakov za pošiljanje e-poštnega opomnika
Največkrat pošiljanje e-poštnega sporočila z opomnikom ne vključuje le obravnavanja zadeve in podpisovanja. Tukaj je pet ključnih korakov, ki jih morate storiti, da pošljete popolno e-poštno sporočilo z opomnikom:
- Izberite ustrezno vrstico predmeta
Izbira ustrezne vrstice predmeta lahko elektronsko sporočilo z opomnikom bodisi spremeni bodisi uniči. Z jedrnatimi vrsticami predmeta boste pri pošiljanju e-poštnega sporočila z opomnikom prišli daleč, saj mora prejemnik vedeti, zakaj pošiljate opomnik, in se potem počutiti prisiljenega ukrepati. Ustrezna predmetna vrstica lahko pomaga tudi pri razlikovanju od pošiljatelja neželene pošte, kar je še posebej pomembno, če pošiljate e-pošto o razgovoru ali prodajalcu, s katerim še niste sodelovali, saj morda nima vašega naslova na svojem seznamu stikov.
- Pozdravite prejemnika
Na splošno pozdrav določi splošni ton elektronskega sporočila, zato morate razlikovati med formalnim in neformalnim pozdravom v elektronskem sporočilu in se odločiti, kateri je v trenutni situaciji primernejši. Ker je namen e-poštnega sporočila prejemnika na nekaj vljudno opomniti, je to lažje storiti z bolj neformalnim pozdravom.
- Navedite prijazen kontekst
V besedilu elektronskega sporočila z opomnikom boste navedli kontekst okoli tega, zakaj prejemniku sploh pošiljate elektronsko sporočilo. Ker želite, da to e-poštno sporočilo izpade kot nežen opomnik, je ključno, da začnete s prijaznim sporočilom in počasi preidete na kontekst.
- Preidite k bistvu
Potem ko ste odprli komunikacijsko linijo s pozitivnim in prijaznim sporočilom, je zdaj čas, da pridete do bistva in izrazite svojo zahtevo. Prehod k bistvu vaše zahteve ni nujno agresiven in obstajajo načini, kako jasno povedati, kaj želite, da se zgodi, ne da bi koga obtoževali.
- Zaključite in se podpišite
Velik del pošiljanja opozorilnega e-poštnega sporočila je poskrbeti, da ga lepo zaključite in se strokovno podpišete. Ne želite pustiti nobenih odprtih koncev ali nenadoma končati e-poštnega sporočila, zato je ključnega pomena, da uporabite zaključni stavek in se strokovno podpišete.