Marketinške agencije so v velikem vzponu. Ni več važna zgolj fizična podoba podjetja. Veliko, brez zadržkov rečemo tudi ogromno vlogo, odigra ažurnost, doslednost, spremljanje sodobnih smernic pri ustvarjanju podobe določenega podjetja na spletu. Če ta ni vizualno privlačna, se bodo obiskovalci spletne strani in potencialne stranke v prvih 10 sekundah na spletni strani obrnili drugam. Vendar pa so to šele osnove. V zadnjih letih se je močno razvila spletna pismenost. Povprečen obiskovalec spleta ve, da je osnova, ki jo mora zadovoljiti določena spletna stran, na kateri pristane, ta, da je hitra, dobro oblikovana, priročna in prijazna za uporabo, hkrati pa ponuja še kvalitetne vsebine.
Česa se zavedajo vsa močna podjetja?
Vendar pazite, to je le osnova. Vsako podjetje, ki resno jemlje svoje delo, se zaveda, da mora biti njihova spletna stran redno posodabljana, optimizirana in dostopna uporabniku, ki lahko v vsakem trenutku stopi v stik z osebo na drugi strani. Hkrati se mora doslednost prenesti še na družbena omrežja, ki morajo biti v koraku s časom. Hiter tempo naših življenj prispeva tudi k vse večji konkurenci na trgu, ki se zaveda, da platforme, kot sta denimo Instagram in Facebook, zadnje čase pa vse bolj tudi Tik Tok, niso namenjene zgolj zabavi. Postajajo vse močnejše orodje za pridobivanje strank, ki se jim približamo, če le redno objavljamo zanimive in izvirne vsebine, lično grafično oblikovane.
Misel, da bi to poleg vsega dela počeli sami, so zvečine večja, pa tudi nekatera manjša podjetja že zdavnaj odpisala. Zato najemajo marketinške agencije, manjše ali večje, odvisno od tega, kar si želijo izboljšati in dodelati. Znotraj agencij delujejo posamezniki na področju progamiranja, grafičnega oblikovanja, oglaševanja, optimizacije in prodaje, vsi s ciljem, da je spletna podoba strani in družbenih platform ne le lično dodelana, ampak tudi redno vzdrževana.
Kaj pa marketinške agencije?
Na strani marketinških agencij se pojavlja druga pereča tematika. Kako biti viden v poplavi marketinških agencij, ki jih je vedno več? Kako izstopati, če si šele na začetku in za tabo ne stoji ogromna ekipa, ampak nekaj res zagnanih posameznikov?
Tak primer je denimo PJagodic agencija, ki gradi svojo podobo ne le z referencami svojih strank, ampak tudi z delom na lastnih projektih. Poleg agencije z istim podpisom delujejo še PJagodic apartmaji in kava PJ Coffee. Nenavadna kombinacija? Zakaj pa ne.
Apartmaji PJagodic nudijo ugodje, namige za izlet in skrbijo, da z dostopnostjo in vizualno podobo strani pritegnejo stranke. PJ Coffee na spletni strani gradi odlično zgodbo, ki pritegne vse kavoljubce z namenom, da jih močna podlaga, torej zgodba in kvalitetne vsebine na blogu pritegnejo dovolj, da se ne obrnejo na že tako močno konkurenco.
Cilj je biti drugačen in ustvariti mrežo
Agencija, ki deli ime še z apartmaji in kavo, je v bistvu naredila dobro potezo. Ko posamezniki slišijo za katerokoli izmed naštetega, se namreč vprašajo, ali so za to že kje slišali. Če so s storitvijo zadovoljni, bodo preverili in zaupali še v druge. Na ta način se ustvarja mreža, katere cilje je ne le kvantiteta strank, ampak tudi njihovo zaupanje v tolikšni meri, da se bodo vračale.
Dodelane spletne strani, izdelane v sklopu projekta znotraj agencije, strankam povejo še nekoliko več kot reference njihovih strank, za katere so ali še delajo. Zakaj? Ker ima na ta način agencija nekoliko več svobode, saj ne rabi upoštevati smernic s strani drugih in ima priložnosti narediti nekaj čisto svojega in lahko pokazati, kaj zmore.
S tem ne želimo reči, da sodelovanje s strankami ni v isti meri (le v drugo) ogromnega pomena. Usklajevanje, komunikacija in storitve, ki jih stranki dostavimo in so z njimi tudi zadovoljne, povejo ogromno o marketinški agenciji.
Se večja podjetja odločajo za manjše marketinške agencije?
Odgovor je zelo pogosto pritrdilen. Čeprav bi bilo morda logično ravno obratno, se večja podjetja obračajo na manjše agencije, ne le iz finančnega vidika, ampak tudi zaradi osebnega pristopa. Seveda to absolutno ni pravilo, vendar se v večjih agencijah, ki ima strank nekoliko več, hitreje zgodi, da je pristop nekoliko rutinski, čeprav še vedno profesionalen.
Dejstvo je, da se manjše agencije povsem osredotočijo na nekaj strank, s katerimi sodelujejo, zato odnose potrudijo še dodatno negovati in vzdrževati, kar je njihova prednost.
Nekoliko večji podjetji, s katerima sodeluje PJagodic agencija, sta denimo Bauta in Tekstil. Bauta je podjetje, ki nudi skeletno gradnjo, zato prednosti nima neposredna spletna prodaja, ampak kvaliteten prikaz njihovega dela in kvalitetne, optimizirane vsebine, ki jih dosledni delijo na svojem blogu, za kar skrbijo posamezniki znotraj PJ agencije.
Nasprotno je neposredna spletna prodaja cilj podjetja Tekstil, ki pa se strankam prav tako približa na podoben način: z deljenjem uporabnih vsebin, nasvetov in vpogledom v njihovo delo, ki strankam sporoča, da so na prvem mestu.
Kaj je torej bistvenega pomena? Najti pot, ki nas loči od zahtevne konkurence na trgu. Doslednost. Biti v koraku s časom in spremljati aktualne smernice ter ostale, ki delujejo vzporedno v isti smeri, kot mi. Dostopnost. Deliti svojo zgodbo in postaviti komunikacijo s strankami visoko na lestvico prioritet.