SEO ČLANKI: KAJ SO in 4 NASVETI KAKO JIH NAPISATI 

Kaj so SEO članki v primerjavi z drugimi vrstami pisne vsebine? Čeprav se članki SEO križajo z drugimi vrstami člankov, so napisani predvsem za večjo vidnost vašega podjetja v Googlu za pomembne ključne besede. Pri pisanju vsebin SEO je treba upoštevati nekatera pravila, ki vam lahko pomagajo povečati možnosti za boljšo uvrstitev. 

seo članki: kaj so in kako jih napisati

Kako napišemo SEO članek v 4 korakih?

 

  • RAZISKAVA KLJUČNIH BESED

 

Pri pisanju članka SEO je treba začeti z dobro raziskavo  ključnih besed. Ugotovite, katere besedne zveze in iskalne poizvedbe ljudje uporabljajo v Googlu, in si zabeležite, kolikokrat mesečno je to uporabljeno. Tako boste vedeli, kako konkurenčna je ključna beseda. Ključne besede z več sto ali tisoč mesečnimi iskanji so zelo konkurenčne. Sestavite raznolik seznam ustreznih ključnih besed, ki jih želite uporabiti za članke, z mesečnimi iskanji med 10 in 50 zadetki. 

 

  • PRAVILNA UPORABA KLJUČNIH BESED

 

V člankih SEO lahko preveč skrbite za umestitev ključnih besed. Ni dokazov, ki bi kazali na to, da je dejansko pomembno kolikokrat se ključna beseda v članku uporabi. Pomembno je, da se ključna beseda pojavi v naslovu članka, nato na neki točki v prvem in zadnjem odstavku, vendar tudi to ni trdno pravilo. V nekaterih člankih lahko ključno besedo uporabite pol ducata krat, v drugih pa le dvakrat. Bodite ekološki in ne silite v to. Še pomembneje je, da je vsebina članka SEO ustrezna izbrani ključni besedi.

 

  • VSEBINA NAJ BO KVALITETNA

 

Internet je tako poln smeti, da morate res napisati nekaj, kar ima resnično vrednost, da bo v Googlu izstopalo. Ko ste opravili raziskavo ključnih besed, ste zagotovo opazili, da je veliko vaših dolgih ključnih besed vprašanj – implicitno ali eksplicitno. To so dejanske poizvedbe, ki jih vaše ciljne stranke vnesejo v Google, ko iščejo informacije. Iskali bodo lokalno storitev ali informacije o težavi.

Vaši članki so priložnost, da na ta vprašanja odgovorite na način, ki bo vašim strankam olajšal življenje. Ste strokovnjak na svojem poslovnem področju, zato to znanje uporabite za ustvarjanje dragocene vsebine.

 

  • NE BODITE PREDOLGI

 

Strokovnjaki za SEO so prelili veliko črnila o tem, kako dolg naj bo članek za SEO. Ker nihče zunaj Googla ne ve, kako deluje njegov iskalni algoritem, je to nujno povezano z ugibanjem na podlagi tega, kaj deluje in kaj ne – in to se sčasoma spreminja. Včasih je veljalo, da so krajši blogi boljši – približno 350 do 400 besed – vendar to ne velja več. Google ceni avtoritativno vsebino, zato so najbolje indeksirani članki običajno dolgi vsaj 600 besed.

Včasih je bolj preprosto, če kontaktiramo nekoga, ki nam bo pri tem pomagal. Pri ProMarketingu imamo skupino strokovnjakov na tem področju, ki vam bodo z veseljem pomagali.